Ein Steirer sitzt beim Frühstück: Semmel, Marmelade und Kaffee. Kommt ein Kaugummi kauender Wiener und setzt sich zum Tisch. Dem Steirer passt dies nicht und er würdigt dem Wiener keines Blickes. Fragt der Wiener: "Heast, Gschissana, wounst es Brot frisst - frisst doun ollas?" Der Steirer: "Ja sicher." Darauf der Wiener: "Waßt, mir in Wean essen nur as Weisse, die Rindn wird recycelt und ois Semmel noch Graz gschickt." ...
Der Wiener kaut weiter seinen Kaugummi und fragt erneut: "Heast, Kropferter, fressts es eigentlich a die komplette Marmelad?" Der Steirer: "Ja sicher."
Drauf der Wiener: "Waßt, Depperta, mir essn nur as Fruchtinnere, die Kern und Schoin wearn recycled ...
und ois Marmelad wieda in die Steiermoak gschickt." Er kaut weiter seinen Kaugummi und grinst. Fragt der Steirer: "Durts ihr Wiener eigentlich schuastern a?" Der Wiener: "Eh kloa, Gschissana!" Der Steirer: "Wos mochtsn ihr eigentlich mit die brauchtn Gummis?"
Der Wiener: "No weghaun, Du Heigoblschwinger!" Drauf der Steirer: "Waßt, mir sommln die brauchtn Gummis, recyclen sie und schickens ols Kaugummi noch Wien!"